Yeni Nesil Pazarlamada Müşteri Deneyimi

Genel Açıklama

Yeni Nesil Pazarlamada Müşteri Deneyimi

Dijital Etkinlik

Yeni Nesil Pazarlamada Müşteri Deneyimi

Müşterilerle daha iyi etkileşim kurmak, tüm iletişim kanallarında kişiselleştirilmiş, benzersiz müşteri deneyimi sunmak ve pazarlama süreçlerini optimize etmek için dijital dönüşüm yolculuğunda yenilikleri sürekli takip etmek oldukça önemli.

Peki pazarlama ve kampanya promosyon yönetimi süreçlerinizde teknolojik trendleri takip edebiliyor musunuz? Yoksa klasik pazarlama süreç yönetimi tekniklerinin hala sizler için yeterli olduğunu mu düşünüyorsunuz?

Bu dijital etkinlikte; Dynamics 365 ürün ailesinin barındırdığı pek çok yeniliğin yanı sıra pazarlama süreçlerinde yaratılan fark ve başarı hikayesi bizzat Madame Coco tarafından değerlendirilecektir.